iNord
Gå til

iNord søker én erfaren og én nyutdannet innholdsprodusent

Er du god til å fortelle historier? Vil du være med på å lage innholdsmarkedsføring for bedrifter i hele Nord-Norge?

iNord produserer og distribuerer innholdsmarkedsføring for kunder i hele Nord-Norge. For tiden har vi kunder fra Mosjøen i sør til Alta i nord.

Vi leverer innhold til nettsider, alle typer sosiale mediekanaler, nyhetsbrev og kundeaviser. I tillegg hjelper vi til med distribusjon av innholdet på alle plattformer.

KUNDE: Bakehuset Nord-Norge AS er en av iNords kunder, som vi jevnlig produserer innhold for.

 

- Vi består i dag av innholdsprodusenter, kommersielle rådgivere og produktutviklere og har lang erfaring fra både kommersiell og redaksjonell side, sier daglig leder Are Bessesen i iNord.

iNord opplever sterk vekst, og ønsker å styrke teamet med en erfaren innholdsprodusent/prosjektleder, samt en nyutdannet innholdsprodusent, som begge vil være med å lage god innholdsmarkedsføring på tvers av hele Nord-Norge.

iNord tilbyr innhold som tekst i ulike formater, stillfoto, video, levende bilder, streaming og dronefilm. Vi holder også kurs og foredrag og arrangerer blant annet DGTL - Nord-Norges største konferanse i digital markedsføring.

- Vi kan tilby et godt sted for faglig utvikling i en bransje i rivende utvikling. Du må like å holde deg oppdatert og å tilegne deg ny kunnskap, sier Camilla Solheim i iNord.

Erfaren innholdsprodusent

iNord ønsker en erfaren innholdsprodusent med god fremstillingsevne – både skriftlig, muntlig og visuelt, samt kjennskap til innholdsmarkedsføring og sosiale medier.

- I tillegg bør vår nye innholdsprodusent ha mye kreativitet, stor innsatsvilje og høy arbeidskapasitet. Vi søker noen som er selvgående, strukturert og driftig, sier Solheim.

TEAMET: iNord består i dag av videofotograf Trond Tomassen, konseptutvikler Camilla Solheim, key account manager Richard Sørensen, fotograf og innholdsprodusent Tom Benjaminsen, konseptutvikler Marius Karlsen, daglig leder Are Bessesen og innholdsprodusent Ida Caspersen Ramberg. 

Søkerne bør også ha solide kommunikasjonsegenskaper, ha evnen til å lede workshops og kreative prosesser på en god og strukturert måte og ha kunnskap om hvordan evaluere prosjekter og eget arbeid.

- Redaksjonell erfaring fra relevante mediehus er en klar fordel, men ingen betingelse, sier Solheim. 

Nyutdannet innholdsprodusent

Solheim ser for seg at iNords nye, nyutdannede innholdsprodusent, også skal ha redaksjonell erfaring, gode kunnskaper om sosiale medier, samt ha en salgs- og markedsinteresse og like kontakten med kunder.

- For denne stillingen ønsker vi noen som er proaktiv og får ting gjort. Vedkommende må beherske enkel publisering og grunnleggende programmer som for eksempel Microsoft Office, sosiale medier, samt kunne lage innhold i ulike formater – både tekst, video og annet, sier Bessesen.

- I tillegg søker vi noen som er flink til å koordinere aktiviteter for avdelingen i en hektisk hverdag.

Lagspiller

Til begge stillingene er god skriftlig fremstillingsevne og solide kommunikasjonsevner absolutte krav, men Solheim mener det er minst like viktig at de nye innholdsprodusentene trives med, og fungerer godt i kundemøter.

KUNDE: Bil i Nord er en av iNords kunder, som vi jevnlig produserer innhold for. 

 

I jobben inngår nemlig både presentasjoner og tett jobbing med byråer, kundeansvarlige og kunder.

- I iNord blir man del av et offensivt, konkurransefokusert lag og det er derfor avgjørende at man er en lagspiller og har gode samarbeidsevner. Selv om iNord vokser fort, er vi fortsatt få personer som deler på ansvar og oppgaver, sier Solheim.

- Derfor er det viktig for oss at kandidaten vi ansetter kan fylle flere roller og bidra i forskjellige sammenhenger.

iNord er en del av Polaris Media Nord-Norge, og jobber også tett med markedsavdelingene og kundene til alle mediehusene i konsernet.

Dersom du har lyst til å jobbe med oss kan du ta en uforpliktende prat med Camilla Solheim. Hun når du på 971 22 824. Send skriftlig søknad til camilla@inord.no innen 15. mai.

Innholdet i denne artikkelen er ikke produsert av Framtid i Nords redaksjon, men av Framtid i Nords markedsavdeling.

Framtid i Nord er opptatt av et tydelig skille mellom redaksjonelt og kommersielt innhold. Om du opplever at denne eller andre annonser på framtidinord.no/ er utydelig merket, gi oss gjerne beskjed på e-post.