Bil i Nord
Gå til

Med prisløftet ønsker Bil i Nord å begrave myten om at merkeverkstedet er dyrere enn andre bilverksteder

Har du en bil som er fem år eller eldre? Med prisløftet er du garantert å få den samme prisen på tilsvarende service og reparasjoner, som konkurrerende verksteder tilbyr.

– Ved å vise oss et skriftlig tilbud fra et annet godkjent verksted, matcher vi prisforslaget du har fått hos dem, forteller verkstedcoach på Bil i Nord, Steffen Jakobsen.

1.april innførte konsernet prisløfte på alle merkene de fører på de ulike avdelingene.

– Mange tror at de betaler mer for service og reparasjoner på merkeverksted, enn på andre bilverksted. Det er ikke tilfellet. Med prisløftet ønsker vi å vise at vi er konkurransedyktige, samt begrave denne myten, sier Jakobsen.

 

Kjenner bilen din best

Ved å benytte deg av merkeverksted sørger du for at bilen holder seg i topp stand, og er trygg å kjøre.

– Det er vi som kjenner bilen din best, og vet hva den trenger. Vi er spesialister på de merkene vi fører, og har dermed den beste kompetansen for å ta vare på bilen din, sier Jakobsen.

SERVICE OG REPRASJONER PÅ MERKEVERKSTED: Gjør at bilen din holder seg i topp stand og er trygg å kjøre, ifølge Steffen Jakobsen.  

 

Bil i Nord bruker mye ressurser på å kurse sine ansatte, slik at de blir eksperter på akkurat din bil.

– Det er viktig for oss at de ansatte er kontinuerlig oppdatert på det nyeste, noe som også gir en faglig trygghet til deg som bileier, mener Jakobsen.

Les også: Sommer-kampanje på leveringsklare Volvo!
 

Sørger for at bilen forblir original

Et merkeverksted benytter seg dessuten kun av merkeoriginale deler.

– Vi ønsker at bilene vi fører skal forbli originale så lenge som mulig. Merkeoriginale deler vil opprettholde bilens opprinnelige kvalitet, gi den et lengre liv og øke annenhåndsverdien, forteller Jakobsen.

MERKEORIGINALE DELER: Opprettholder bilens opprinnelige kvalitet, gir den et lengre liv og øker annenhåndsverdien.  

 

Dokumentert vedlikehold er viktig

Servicemarkedsleder Jørgen Kosmo, opplever at et dokumentert vedlikehold er viktig for eventuelle salg av bilen i fremtiden.

– Flere og flere kjøpere er opptatt av at tidligere eiere har fulgt programmet fabrikken har satt opp for bilen. Det gjør at de føler seg trygge i kjøpsprosessen, mener han.

Les også: Volvo originalservice – klar for tusenvis av nye mil!

Ved å gjøre alle servicer og reparasjoner hos Bil i Nord får du et stempel i serviceheftet. Stempelet er en kvalitetsbekreftelse, og et bevis på at du har fulgt produsentens definerte vedlikeholdskrav.

– Det er godt å ha den dagen du skal selge, eller bytte inn bilen din, sier Kosmo.

PRISLØFTET: Jørgen Kosmo forteller at tilbudet ikke er en kampanje, og gis til alle kunder hos Bil i Nord.  

 

Prisrettferdig tilbud

Bil i Nord ønsker at alle deres kunder forblir Bil i Nord-kunder - uansett alder på bilen.

– Vi ser at når biler kommer over en viss alder, blir kundene mer kostnadsbevisste. Vi erfarer at mange er lojale frem til garantien faller bort, men da velger de bort merkeverkstedet, sier Kosmo og legger til:

– Med prisløftet gir vi kundene våre et prisrettferdig service- og reparasjonstilbud, samtidig som de får et trygt og godt bilhold.

Les også: Stor jubel - dette selskapet har Nord-Norges mest fornøyde kunder


Betingelser for prisløftet:

  • Bilen må være over 5 år
  • Det må fremlegges skriftlig tilbud fra et godkjent konkurrerende verksted fra samme distrikt
  • Tilbudet må inneholde samme type jobb
  • Tilbudet kan ikke være eldre enn 1 måned

Bil i Nord er Nord-Norges største privateide bilforhandler, og har avdelinger i Tromsø, Finnsnes, Harstad, Sortland, Leknes, Svolvær, Bodø, Mo i Rana og Mosjøen.

Innholdet i denne artikkelen er ikke produsert av Framtid i Nords redaksjon, men av Framtid i Nords markedsavdeling.

Framtid i Nord er opptatt av et tydelig skille mellom redaksjonelt og kommersielt innhold. Om du opplever at denne eller andre annonser på framtidinord.no/ er utydelig merket, gi oss gjerne beskjed på e-post.