• eAvis
  • Nyheter
  • Meninger
  • Sport
  • Kultur
  • Folk
  • Ledige stillinger

Velg mørkt eller lyst utseende på avisen:

Nyheter →

Helsetilsynet kritisk til manglende tilgjengelighet hos Nav

Den økte digitaliseringen av Navs tjenester fører til bedre tilgjengelighet for mange, men dårligere tilgjengelighet for noen, mener Helsetilsynet.

foto foto
foto foto
1 / 2
Helsetilsynet peker i en ny rapport på at Navs utvikling av digitale tjenester og begrenset åpningstid på kontorene fører til bedre service for digitalt kompetente brukere, men et dårligere tilbud for dem som ikke behersker digitale tjenester. Illustrasjonsfoto: Terje Pedersen / NTB
NTB
Oppdatert: lørdag 22. oktober 2022 kl. 09:33
Publisert: lørdag 22. oktober 2022 kl. 09:33 Oppdatert: lørdag 22. oktober 2022 kl. 09:33
Del denne artikkelen på Facebook Del denne artikkelen på Twitter Del denne artikkelen på e-post
Ansvarlig Redaktør
Kjetil Martesønn Skog
Daglig Leder
Tor Sara
Redaksjonen
nyhet@framtidinord.no
Annonseavdelingen
annonse@framtidinord.no
Kundeservice
777 66 902
Tipstelefon
777 66 902
SMS/MMS
FIN TIPS til 2399

Framtid i Nord arbeider etter Vær Varsom-plakatens regler for god presseskikk. Se også Redaktøransvar. Framtid i Nord har ikke ansvar for innhold på eksterne nettsider som det lenkes til. Alt innhold er opphavsrettslig beskyttet 2023 © Framtid i Nord.

Informasjon om bruk av «cookies» og personvernpolicy.
Informasjon om åpenhetsloven.